just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, September 4, 2009

ramadan + syawal (",)

baru pas nangis.. hehehehe.. baca metro 4 sept 09,kisah tiga beradik tunggu ibu dorg jemput dorg kat jabatan kebajikan masyarakat jb sejak 3 tahun lepas sejak kena tinggalkan kat perkarangan hsajb,umur skrg 9,8,7 tahun.. comel2,tersenyum jerk.. melalak aku baca kisah dorg.. sayu sgt2..
mcm muker adik aku pun ade.. hahahaha.. tiap2 ramadan n syawal tunggu ibu dorg dtg jemput balik.. tapi sorg waris pun tak dtg.. sedih aku baca... tapi sume tu ade hikmahkan, Allah maha mengetahui... kalo aku berduit.. insyaallah aku bantu dorg sume tu... amin..

hhmmm.. aku hampir dapat jejak skollmate2 aku dulu.. huhuhuhu... alhamdulilah.. tq kat korg sumer coz ingat aku.. terharu sehhh... :)

aku tak de hot story lagik,ade la gak tapi nnt aku citer k.. jgn tak baca... daaa..
selamat berpuasa dan selamat beramal... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...