just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, September 4, 2011

Gingy Main Notebook!

Hahahaha... Assalammualaikum.. Cakkkkkkkkkkk! hehehe.. Nak tergelak aku dengan guinea pigs aku sekor nih. Bukan main ligat dia ukur keliling bilik aku. Nakal sungguh aishhhhh! Pantang aku lepaskan je. Pagi tadi tengah aku terbongkok-bongkok bersihkan sangkar dorang,tiba-tiba aku terdengar ada lagu dari laptop aku. Mahu tak terperanjat aku. Yelah,aku je kot dalam bilik tuh,sape lak yang pegi bukak lagu dari laptop aku tuh? Ahhh.. sudah! Cepat-cepat aku keluar bilik air,tengok-tengok si Gingy tercegat depan laptop aku,dengar je aku datang,mencicit lari sembunyi belakang rak tv. Hahahahahahahaha.. Comel sungguh! Dia main pijak-pijak laptop ler pulak. Dia terkejut,aku lagi lah terkejut,tak jadi nak marah,terus ketawa ^^,
aku charge ipod pagi tadi,then die ter"play" lagu dari ipod aku.. Lagu Smack That from Akon plak tu! Pandai Gingy pilih yeeeeeeeeeeeeeee sayang.. hahaha!
dah terkejut,pergi sembunyi belakang rak tv. Bertuah betul! :)

p/s: dah habis beraya ke korang?? aku macam belum je... malasnya nak naik keje esok! huh~
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...