just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, September 3, 2011

Tanda-Tanda Cikgu Yang Stress..

Assalammualaikum.. Koranggggggggggg!! Rindu meh.. hehehe. Bulan-bulan puasa nih,kalau takde kerja memanglah teramat bosannnnnnnnnn! Tahap gaban seh.. So,akak aku yang satu-satunya akak aku tu,haha pantang tengok aku lepak sikit,mulalah nak ngulurnya kertas-kertas or buku-buku sekolah nak kene tanda dekat aku. Cikgulah katakan,berlambak kot buku nak kene tanda.. isk isk isk.. Dulu mmg aku nak sangat jadi cikgu,yelah,cuti best tuh,tapi takde rezeki kan,apo nok buek,engineering gak yang lekat.. Tapi itu tidak menjadi masalah sebab dapat gak rasa jadi cikgu dengan tolong akak aku yang sorang itu. Mana ada kerja dalam dunia nih yang takde tekanan,jadi cikgu lagilah banyak tekanan. Melayan kerenah budak-budak,sampai kepala jadi biul. Kesian cikgu... macam akak aku nih hah. Lagilah aku kesian.. hahahaha.. Nak tahu apa dia buat bila dah tension tanda-tanda kertas exam??

Lepas je si MONMUK* nih tido.. anak sedara aku lah a.k.a anak akak aku lerrrrr..
MONMUK* stand for montel+gemuk=monmuk. hahahahaha. marah mak dia sat lagi..
lepas tuh,dengan ayat manis si akak.. perghhhh..pantang aku nak letak kepala atas bantal je landing sambil tengok dvd Black Water. (cerita boya.. seram woooo)
dihulurnya aku kertas-kertas kat atas nih tanpa aku sempat berkata "ya".
"angah,ko takde kerjakan,tolong aku steplerkan kertas-kertas nih"
aku ingat itu je..
"lepas tuh tolong aku cari nama budak-budak nih,ko susunkan eh"
aku dah agak.. mesti lebih dari satu punyalah...
"alaaa... nanti aku belanja ko ok?"
hah...! sejuk sikit hati aku nak buat,aku ape lagi,gila demanding!
"aku nak KFC!"
hahahahahahahahahha!

Lepas tuh lagi,tanda punya tanda,susun punya susun.. Akak aku gelak sakan,aku ape lagi,join ler dia gelak. Ini akak aku punya kerja! Aku tolong gelak je ok.. hahahahaha!

gambar dua kat atas nih blur sebab sambil gelak sambil snap.. 




yang nih plak sebab dia tulis nama dia besaq-besaq,cukup-cukup satu column tu..

Lepas tuh lagi lagi,akak aku cakap,dah post kat blog,inform kat dia.. dia nak sambung gelak.. hahahaha! Cikgu bengong!
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...