just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, December 13, 2011

Dah Mula Stress Ni.... :(

Assalammualaikum...

Hari tu aku ada tulis entry untuk cantik-cantikkan blog aku yang serba kekurangan ni kan? Nampaknya belum berkesempatanlah.. Agak busy minggu ini dan minggu depan lagi lah super busy! Kepala aku ni tengah kusut sebenarnya,satu benda pun aku tak siapkan lagi untuk event kedua terpenting dalam hidup aku yang tak lama je lagi.. Adusssss.. gi mana ni sih? Kepala ni dah macam takde tempat lagi nak digaru-garu kerana kegatalan yang tidak pasti sama ada gatal atau tidak. Ok,pening! Dengan budget yang kadang-kadang lari,ditambah dengan nafsu "setan" yang mengoda bila nampak benda cantik,semuanya nak dibeli oiiiiiiii! Agak-agaklah beb,kadang-kadang dah menyampah nak nasihatkan diri sendiri ni hah......
Hurmmm.. kena ada tips ni untuk bantu bakal-bakal or bride-to-be handle stress dorang.. Eleh,sendiri punya stress tak ter-handle,ada hati lembu dan ayam pulak nak bantu orang lain.. podahcit~ muahahahaha...
Ok,
Aku pening.. aku pening.......................................................!
Kalau aku nak kawal stress aku,aku suka tengok benda-benda yang kiut miut ni... Ohoiiiiiiiiii.. Meh hilangkan stress sat..
ini adalah monyet yang paling kecil dalam dunia.. apetah nama dia,aku ada google gambar lain.. olololooooo.. comel bangat! :)

Ok,sekarang start fokus benda yang penting ni. Fokus Ainie.. Fokussssssssss.. (sambil buat muka serius,mata tajam pandang monitor)

5 saat berlalu....................

Alaaaaa.. 1 apa tak siap lagi ni..... macam mana? macam manaaaaaa????? Tolong............................!

Ok,Stress balik.

p/s: cuba kira ada berapa banyak "OK" dalam entry kali ini...ngeh ngeh ngehhhh~
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...