just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, December 15, 2011

Tabah Dan Sabarlah Wahai Hati.....................

Assalammualaikum.

Semoga anda yang sudi membaca,turut bersimpati dan mendoakan untuk aku,sentiasa dilimpahi kebahagiaan dan rahmat dari Allah SWT. Amin................................ 
Hari ni,pagi-pagi lagi memang aku dah takde mood. Dari dalam kereta lagi air mata nak tumpah je. Sampai office keluar air mata sikit,cepat-cepat aku lap,kang orang nampak,segan je..
Tak tahulah nak cakap apa,tapi memang mood aku down sungguh hari ni. Banyak betul dugaan walaupun tak seteruk dugaan untuk orang lain. Tapi dah cukup buat hati aku hiba lagi. Hiba yang lepas pun tak reda lagi,datang lagi hiba baru. Allahuakbar. Hebatnya dugaan untuk jadi manusia yang sabar. Aku sentiasa kalah,bilalah agaknya nak menang dalam perjuangan yang penuh dengan kesabaran ni ek? Mesti seronok sangat. Masa taip ni pun air mata sibuk nak tumpah sama,adeiiii... mana boleh,dekat office nanti orang nampak,so cover lagi.. kipas-kipas muka tu. Huuuuuu..................
Bila diduga tak henti macam ni,teringat dekat dosa-dosa yang aku dah buat. Sangat banyak. Macam pasir pantai... Ini baru balasan didunia,belum diakhirat lagi. Nauzubillah. T_T
"Ya Allah... Jauhkanlah aku dan kedua ibu bapaku serta ahli keluargaku dari api nerakaMu...."

"Ya Allah.. Jika sesuatu yang ku mohon kepadaMu,adalah baik untuk ku.. Maka permudahkanlah ia untukku,dekatkanlah ia denganku dan dapatkanlah ia buatku...."
"dan Ya Allah.. Jika ia tidak baik untuk ku,maka jauhkanlah ia dari ku dan rahmati serta berkatilah diriku...."
"Hanya Engkau yang mengetahui apa yang terbaik untuk ku,berikanlah aku pertunjukMu. Sesungguhnya hanya Kau yang berkuasa diatas sesuatu."
" Aminnnnnnnnn........."
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...