just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, December 19, 2011

Hatiku Ber-dug-dag Dug-dag!

Photobucket
Hati aku sekarang macam ni :
Sekejap kencang! (pergh,ayat! takleh tahan seh..) Sekejap perlahan..Sekejap lagi kencang balik,lepas tu makin nak malam,makin berdebar-debar.. Mahu taknya,makcik Mr.Bear nak jumpa aku la pulak malam ni. Katanya sesi suai kenal.
OMG!
Sangat tak ready lagi ok? Kenapa makcik dia? Kenapa bukan parents dia? Untuk makluman korang,Mr.Bear dah kehilangan kedua ayahanda dan bonda tercinta,dah berapa lama tu tak sure pulak aku,sekarang Mr.Bear anak yatim piatu.Jadi makcik dan pakcik dia lah orang yang paling layak nak uruskan hal-hal kahwin ni.Sebelum tu,sama-samalah kita sedekahkan Al-fatihah buat kedua orang tua Mr.Bear. Hanya Allah SWT sahaja yang mampu membalas jasa baik korang. Terima kasih tak terhingga :)

Ok.. ok.. ok.. Apa nak buat ni ek? Nak pakai baju apa ek? Tudung apa? Seluar ke baju kurung ek? Nak bawak buah tangan ke? Makcik dia makan buah apa pulak ek?
Ah.. Beria benor aku ni napenye? hehehe.. Relax je sudah. Aku bukan apa,memang 1st time jumpa makcik dia yang ini,makcik-makcik yang lain dah jumpa dah. So far so good,just hope anything will be smooth and getting better tonight. Amin.

Dah lah barang pun tak habis beli lagi ni. Ingatkan balik ni nak terus beli barang then decreate semua. Rupanya,ada perkara lain jugak yang melencong. Biasalahkan,kita hanya merancang,hanya Allah SWT sahaja yang menentukannya. Tapi takpelah,lepas balik rumah makcik Mr.Bear nanti baru aku start decreate. Tangan dah tak sabar-sabar dah ni nak menampal sana sini. Sebab barang semua dah ada,tunggu nak duduk dan mula! hehe.. Excited gilerrrrrrrrr. hahahaha!

 p/s : hari ni stokin aku koyak ler pulak,nasib leh sorok............................................................... =_="
Photobucket 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...