just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, December 1, 2011

LOVE Story 1 :

Bukan kisah cinta aku ok.. dah mention awal-awal lagi ni,sampai salam pun tak menyempat nak bagi,

Assalammualaikum~ :)

Ini kisah khas aku buat merpati dua sejoli yang aku memang rasa mereka patut bersama,dan sekarang rasanya sudah bersama.. yahoooooo! tumpang happy buat mereka berdua.

Dari awal-awal lagi aku dah agak yang si gadis memang ada hati dekat si jejaka. Tetapi si jejaka berulang kali menidakkan perasaan yang mungkin tak akan wujud antara mereka. KATA SI JEJAKA LAA..
Mereka kenal memang dah lama,aku kenal si jejaka ni pun secara tak langsung je. So,aku kenal si jejaka tapi tak kenal si gadis. Tapi dari cerita si jejaka,aku dapat kenal sikit demi sedikit pasal si gadis in 1 word : kawan perempuan yang terlalu baik untuk seorang lelaki.

Eventhough  korang semua tahukan lelaki solo dan perempuan solo tak sesuai jadi KAWAN BAIK despite mereka kata mereka adalah kawan baik. Kisah benar. Kalau ada pun,mungkin 2:10,setuju?

Oklah,dengan istilah kawan baik,mereka berceritalah itu ini,saling bertukar cerita dan saling mengatur pendapat. Mostly about love problems. Sweetkan? :) Ramai di antara teman mereka cadangkan mereka bersama je sebab dua-dua tak habis-habis dengan masalah cinta,tapi si jejaka tetap dengan ego tinggi melangitnya. Mereka boleh hanya sekadar kawan baik.

Dan si gadis tak putus-putus menunjukkan sikap caringnya dekat si jejaka. Kawan baik punya pasal.

Aku juga perempuan dan aku tahu kadang-kadang perempuan memang akan lebih-lebihan dalam mengambil berat sebab perasaan suka itu dah wujud dalam hati dia. Keras-keras kerak nasi,hari-hari kena titis air,lama-lama lembut juga kan?

Mungkin dah tertulis kisah cinta itu untuk mereka. Akhirnya mungkin si jejaka dah melamar si gadis untuk mengisi kekosongan hatinya sebab sebelum berputik sayang dekat si gadis ni,seboleh-boleh si jejaka cakap dia tak mungkin akan bercinta lagi selepas crush dengan seorang minah yang dia cop si pembohong (mangsa teraniaya.. hahaha! ini plak kisah lain,ada masa aku story ok?)

Tapi tup-tup dalam masa tak sampai 5 bulan,kurang lagi kot,aku rasalah,dah post "i'm in love"..pulak dah!  kat mana? offcauselah dalam fb! Laman sesawang sosial yang terlalu cepat menyebarkan khabar berita masa kini. kan? kan??? elehhhhhh...................
Baguslah kalau macam tu keadaan mereka sekarang. Yes,aku tumpang happy,doa aku buat mereka tetap ada. Moga yang terbaik buat mereka,dah terlalu banyak terseksa kata mereka,so sekarang apa tunggu lagi mungkin kebahagian terbentang luas buat mereka.

Mungkin mereka terus macam ni :

Dan akan terus dapat ni :
(aduh sweetnya moment ni..............)

Dan mungkin akan terus :
bahagia hingga akhir hayat :)

Buat si gadis : Tahniah,akhirnya si jejaka dapat di takluki.. hahaha! Good job!

Buat si jejaka : Jangan terlalu ego. Tak semestinya yang ada depan mata bukan untuk kita.

p/s : ape hubung kait aku dengan si jejaka? kawan BIASA ok,bukan kawan BAIK. Biasa dan baik beza tu ye kawan-kawan.. hahaha!
Photobucket

2 comments:

  1. thanks a lot for share a gud love story.
    i wanna inviting u to my weddin ceremony on 21.04.2013..

    hope u always in a bless of Allah..
    be a good wife ..Insyallah

    we seem just like a complicated dream..

    ReplyDelete
  2. last nite he dat u dreaming..and the mornin wake u up from goes on dreamin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...