just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, January 27, 2012

Mimpi Ngeri....?!!

Photobucket 
Agak-agakkan boleh ke mimpi aku ni masuk dalam kategori mimpi ngeri?
Semalam.. aku mimpi bos lama aku paksa aku kahwin dengan dia sekali gus jadi bini no.3. Oh no! Geli,ngeri campur blur blur je bila bangun tido. Siap nangis dan nak report polis,bawak naik mahkamah bagai. Mak aku dalam mimpi tu nampak relax je,macam ada konspirasi dengan bos lama aku tu pulak. Cehh... gitu pulak. hahaha...................................

Hari ni.. Aduh aduh duh duhh duhhh... kenapalah aku leh dapat mimpi ni. Nak kata minat,tak jugak,nak kata mengikuti pun tak jugak,tumpang gembira lagi adalah. Kenapa? Bagaimana? Mengapa aku leh mimpi putus tunang dengan Yusry KRU sebab dia nak kahwin dengan Lisa Surihani. ???? Itu memang betulkan,tapi bila masa aku bertunang dengan Yusry tu? hahaha.. Terngiang-ngiang je dalam mimpi tu aku telefon Yusry lepas tu dia cakap "i can die without you". Aku tak faham,sama ada dia boleh mati tanpa aku atau dia akan mati tanpa aku. Lepas tu muka Yusry dalam mimpi aku dah gaya ala-ala k-pop.. hahahahahahahahahhaha.. serius,failed!

Esok.. Ok,risau pulak nak tidur,risau mimpi kahwin dengan putera raja pulak.. isk isk isk.. :P mana tahu mimpi anda menjadi nyata ye tak Cik Ainie :) gatai.. ahakz~

"sesungguhnya mimpi yang baik adalah datang dari Allah SWT dan mimpi yang buruk datang dari syaitan...."
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...