just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, March 2, 2012

Alhamdulilah Lagi...... :)

Photobucket 
Alhamdulilah.. Alhamdulilah.. Alhamdulilah.. 

Syukur kepada Allah SWT yang makbulkan doa aku untuk kali ini. Aminnnn..
Setelah begitu susah dan lama menunggu dan mengharap,akhirnya berkat doa dan kesabaran (yang tak berapa nak tinggi ni) termakbul. Walaupun baru permulaan tapi dah cukup buat hati aku dengan Mr.Bear tenang dan tersenyum :) Alhamdulilah...

Sekarang kami tengah berusaha gigih untuk perbaiki kehidupan ke arah yang lebih baik. Harap niat suci kami ini dimakbulkan dan diredhai oleh Allah SWT.

Korang pun doakanlah sekali ye... terlalu banyak kot halangan aku dengan Mr.Bear lalui,lebih-lebih lagi Mr.Bear. Kesian aku dekat dia hanya Allah jela yang tahu. T_T

Sekarang mood tengah happy,takmo sedih-sedih ok.... :)
Semua orang ada impian macam aku kan? :) Rezeki masing-masing...... :)

Aku panggil ini :
1st Step!
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...