just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, April 6, 2012

Zafran & Qairina

Photobucket 
Lama lah sesangatnya saya tidak menaip kan? Sekejap je dah masuk bulan 4. Bulan 3 rasa macam seminggu je harinya. Cuba korang bayangkanlah kalau dalam 1 bulan ada seminggu je,agaknya sekarang dah tahun berapa ek? 4012? 5012? ataupun 10012? wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... dah macam cerita go to future lak gamaknya.. tapi tak naik kereta ajaib,naik SAGA FL,lagi ajaib wooooooooo.. (maklumlah kereta Malaysia kan,kalau kita tak support,siapa lagi...)

Ni,bilalah akak aku yang seorang tu nak habis pantang. Bila kau nak balik johor yong oiiiiiii...... aku kangen bangat sama anak buah yang dah masuk dua orang tu. Aduh duh duh duhhhhhh... SERIUS RINDU! RINDU DEKAT SEMUA.. Terutama sekali dengan Abah + Mak.! Maafkan anakmu ini yang dah lama tak balik :(

Ok,entry ni khas buat anak buah aku yang dua orang tu. Tak pernah jumpa Qairina lagi,tapi dah tak sabar nak pegang dia. Yong,copatla balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :)
Tak tahu nak taip apa sebab tak leh nak imagine lagi... hehehe..


Tunggulah bila aku dah jumpa budak dua orang ni,mesti banyak cerita nak taip... =D
kan cik udaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. hahahaha!
(aku tak tahu nak panaskan kau macam mana.. ceh~)
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...