just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, June 17, 2014

MH 370 VS Politics

Photobucket 
BismilahiRahmanniRahim~

Hari ni entry pasal adik aku.. si CikIzzati tu hah.. bukan fully pasal MH370 tau.. Aku bukan tak prihatin tapi lainkali la kite ungkaikan pendapat masing-masing ok. 

Adik aku ni YaAllah.. aiii! boleh dikatakan obses la jugak pasal berita MH370 ni.. paling tak tahan bila dia dok keluarkan unsur-unsur pendapat dia tu skali.. aduh mengantuk aku mendengarnya.. hahaha!

Ni dia ada keluarkan entry pasal MH370 kat dalam blog dia TAJUK : MH370 hahaha.. ce baca.. ce baca.. hehehe~ Kelakar tau kadang-kadang adik aku yang sorang ni.. 

Ada ke malam kelmarin dia dok bentangkan hujah dia dekat aku dengan mak aku masa tengah lepak dalam bilik..Siap dengan politik segala bagai! Mak aku sampai tertido-tido melayan.. yang aku pulak kena marah sebab tak dengar apa dia cakap.. adoiiii... Last-last aku layankan sampai tertido,sabar jela!

Saja ciplak gambar sama macam dekat blog Cik Izzati.. hehe~

psttttttt Cik Izzati : Apsal ko tak cite sekali pasal manggis bertan-tan tu??? hahaha!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...