just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, March 22, 2011

Double Good Luck To You Dear!






Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....! 

Aku dengar.. aku dengar... 

Dug dag dug dag dug dag dug dag...! hahahaha!

Pasal ape?? Pasal result spm 2010 akan keluar esok!!!!!
Bukan aku la yang amik,adik aku tuh hahhhhh..
Tapi aku lak yang rasa berdebar die.. aish~
Dan yang paling best esok pun die ade test kereta JPJ!
mesti lagi laju jantung ko berdegup kan?
tak lalu makan?
berpeluh2?
tak lena tido?
sampai bawak ke mimpi?
hehehe.. aku dah rasa tuh semua aku paham =)
Istigfar banyak2 tau....
Doa dari Mak itu penting! Pergi cium pipi Mak Sekarang!!



Buat Cik Ieyzzatiey a.k.a Cik Uda Selebet :

Double Good Luck to you babe.. Doa bebanyak,terima je segala kemungkinan.
Ingat! Itu adalah dari usaha ko,ko yang nak macam tuh,so dapatnya mmg mcm tuh la,dan itu adalah kemampuan ko,bersyukur dan teruskan usaha!
All the best dan aku doakan kejayaan ko k sayang =)

Dari Cik Ainie a.k.a Cik Angah Comel.
      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...