just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, August 1, 2012

Ramadhan Ke-12

Photobucket 
Hari dah genap puasa yang ke-12.. masih lagi berkesempatan untuk berpuasa,Alhamdulilah.. :)
Masih menghitung hari.. dup dap dup dap.. (yihuuuu sebenarnya.. :))

Macam main-main kerja pulak bila datang kerja,lagi-lagi bila layan Kak Yana kat sebelah aku ni.. alahai.. asyik buat lawak jela... sampai penat dah nak ketawa.. Sengal tau minah sorang ni..
Kak Yana.. aku ngumpat kau.. sila baca! hahahahaha~

Si Kak Yus pulak dah start pasang lagu raya,perghhh!! dah macam DJ plak kan,aku layankan jela.. sampai aku hantar pesanan dekat dia..

To : Hot.FM
Saya ingin menyampaikan lagu raya kepada kakak office Yunista (bos dia selalu panggil dia macam tu,padahal nama betul Yusnita,, hehe) saya di Continental dengan ucapan sila pasang lagu raya kuat sikit..
Dari : AdikManja87

hahahahahahaha.. bulan puasa macam ni kalau nak hilangkan ngantuuk = pergi kacau dekat meja orang lain!

Dah... aku nak pi kacau orang lain lak.. (amboiii kau Ainie,lagi nak dekat.. lagi menjadi yeeeeee.. heheheehe)

Photobucket

1 comment:

  1. selamat berpuasa..jemput singgah.. :)
    http://farhanabiella.blogspot.com/2012/07/100-untuk-sekali-daftar-prelaunchx.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...