just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 13, 2012

I'm Back... Again! (Panjang umur lagi...)

Photobucket 

Alhamdulilah... saya kembali lagi.. atau orang putih cakap I'm back!!! (nak jugak cakap omputihkan.. layankan je yekk
amek ko.. garang tak aku nih???

Waduh.. pecah rekod seh dah berbulan-bulan tak meng-update blog.. Seram nih!! haha :)

Aku baru perasan ada stalker tak belakang aku dok tunggu nak kutuk entry aku.. Cilanat kau si bulat kembung!! pegi tido la.. sibuk je nak tersengih-sengih belakang aku ni.. Korang mesti tertanya-tanyakan siapakah gerangan si bulat kembung yang aku maksudkan? (dia paksa aku taip macam ni.. heii!! ini blog akulah,sibuk lagi tau budak ni!!) Tak famous mana pun orangnya,tapi bolehlah tahan en.google kenal jugak kan.. ahhhh.. perasan lagi.. :P

Oiiiiii!!! Ini entry bukan untuk kau ye... Sudah,jangan kasi aku melalut lagi.. shuuu..shuuuuuuuuu~

Banyak nih nak menaip balik.. siap buat list. Amboii.. macam la sempatkan nak post semua entry dalam satu malam ni. InsyAllah,kalau berkesempatan,diberi kekuatan.. dapatlah aku siapkan semua entry untuk tatapan mata korang. ngeh..ngeh..ngeh..~

Wokeh.. start dengan entry pertama!! :))
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...