just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 13, 2012

Entry Buat Puteri Santubung!

Photobucket
Kehadapan Puteri Santubong yang nun jauh di Temerloh.
Apa khabar anda disana?
Sudah makankah?
Sudah mandikah?
Sudah tidorkah?
Lama sungguh tidak mendengar khabar kamu di sana ya..
Alih-alih dok telefon aku tadi nak cakap gini ;

"Ainie,bulan duabelas ni aku nk tunang,kamu kalau leh datang,datanglah ye."

Aduh....... melirik senyum aku dengar seh.
Tahniah babe... Akhirnya..
Eh,leh ke aku cakap,akhirnya?
Takmo lah..
Aku nak cakap,
Setelah sekian lama..
Sedap sikit kan gamaknya..
hahahaha..

Ala.. jangan dup dap sangatlah ok..
Aku pasti..
Pengakhiran untuk korang mesti manisssssssssssss sangat..
Sampai semut nak minta sikit manisan cinta korang pun,semut takut tau..
Takut bukan apa..
Takut kempunan,
Sebab manisnya tak tinggal sikit pun :)

Alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....................
Ayat aku malam ni..
Tak nak kalah lah weiiiii....
hahahahahaha!!

Aku tak sure leh datang ke idak,tapi aku doakan moga segala perancangan korang berjalan lancar.
Amin~

Anak itik main di tepi perigi,
Anak Mak Temah ke kedai membeli tauhu,
Segala perit jerih sudah diharungi,
Hanya yang manis Allah je yang tahu.

tiba-tiba berpantun la pulak aku ye... T_T tak leh blah sungguh~

babe:
- tq untuk advise kau :)
- tq sebab memahami aku :)


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...