just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 13, 2012

Cik Ainie Homecoming Blog-cert !

Photobucket 

Tajuk entry amacam? 
Macam retis tak?
Haruslahkan..
Nak jugak tiru ayat Yuna tu kan.. "Yuna Homecoming Concert"
Yuna,awak pinjam mike punya ayat sat naaa..
Nak buat update blog..
Nak gempak-gempak sikit gamaknya..
Terkejut tak? terkejut tak?
hahahaha.. Start dah buang tebiat.. 

Apa entah nak conteng dekat entry untuk homecoming kali ni..
Tadi banyak sangat nak taip..
Bila dah pegang keyboard,terus hilang idea..
Alahaiii.. kemana kau menghilang ni idea....?
Cepat datang balik... Come to mama! Come to mama!

Untuk pengunjung blog aku ni,yang baru atau yang lama..
Terima kasih sebab sudi singgah.. :)
Sudi membaca entry aku yang merapu ni..
Ce korang bagi idea,apa entry yang korang nak aku update at least sekali dalam seminggu..
Aku.. biasalah,itu mood jela kot..
Bila nak taip.. Apa nak di taip.. Kadang-kadang hancus lari tema..

Maklumlah sekarang,blogger dah berlambak-lambak kot..
Sangat sengit untuk kehadapan..
Ber-compete dengan blogger baru yang lebih advance dari aku..
Advanture sehhhh.. T_T

Okeh..
Idea datang dah.. datang dah...!

Okeh..
Nak tulis..

Itu jelah..
Hahahahahahahahhaha~
Photobucket

1 comment:

  1. Kadang2 macam tu jugak.sblum nak tulis entry,mencurah2 idea datang.bila nak tulis,haa..1 pun tak keluar..macam2..=D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...