just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 13, 2012

Buat Tatapan Untuk Titipanmu!

Photobucket 
Aku tak nak cakap banyaklah..

Ini aku tempah khas untuk kau..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Sebab kau nak kutuk entry baru aku kan?
Sebab kau stalker aku kat belakang aku walaupun kau tahu aku kenal sangat dengan bau kau kan??
Sebab kau buat aku tunggu kau lama gile nak buat entry KATA PUNJANGGA kau tu kan! Naik meluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat aku...
dan akhir sekali,
Sebab kau tak nak angkat baju kat luar rumah yang aku sidai semalam!
Amek ko!
Amek ko!! 
Amek ko!!!

p/s : leh tak aku nak gelak kan sebab bayangkan muka ko sama seperti di atas? hahahahahahaahahahhahahahhahahhaha!
Photobucket

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...