just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, November 13, 2012

Berhentilah Bertanya Buat Seketika..

Photobucket
Kalau diberi kuasa sakti..
Aku nak hentikan masa..

Eh,bukan.. nak berhenti mulut orang daripada bertanya..
Nampak kejam tak?
Tak kot kan..

Entah.. sekarang ni kalau boleh nak cakap dekat orang yang bertanya tu,
Tolonglah berhenti bertanya buat seketika..
Atau pun tolonglah ubah topik kalau nak bercakap dengan aku..

Bukan aku marah,cuma tak terlarat lagi nak menjawab..
Nak kang kalau dah jawab,
Tanya pulak kenapa?
Lepas tu tanya pulak bagaimana?
Lepas tu tanya pulak bila?
Lepas tu last sekali cakap,
BERSABARLAH YE..

Penat aku memerah otak nak menjawab..
Bukan tak nak jawab..
Tapi aku pasti,sure sanggggggaaaatttt..
Yang jawapannya tetap sama..
BERSABARLAH YE..

:)

Apapun..
Terima kasih buat mereka yang bertanya..
Itu tandanya mereka prihatin dekat aku..
Terharu aku.. T_T

Tapi buat masa ni,
Cukuplah sampai disini saja pertanyaan itu,
Sebab,
Jawapan aku tetap,
BELUM PASTI.

#aku tahu ada yang paham apa maksud aku,tq sebab memahami :) Allah yang mampu membalasnya.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...