just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, March 2, 2011

semangat MALAS yg melampau!!!

arghhhhh!!!! rasa bengang plak dgn diri sendiri nih. ckp je lbh tp hampeh! hmmmm.. adoyaiiii,gimana nk buat ek?? mcmn nk kikis sikap malas yg bersarang dlm diri ni? YaAllah,Tuhan jela yg tahu bila perasaan malas tuh dtg menyerang bertubi2,rs mcm xnak bangun pegi mana2 n buat ape2. Nama je perempuan,malu cik senah oiiiii (tiada kene mengena dgn sesape,hehe) nak bangun tido malas,nak mandi malas,nakmasak malas n yg lagi teruk nak buang air pn malas! sesape yg ada sifat malas nih jgn tak ngaku yg korg mcm tuh gak k. aku paham .. aku paham hahahahahahahhaha .. tp xde la sampai teruk2 sgt,bile dtg mood rajin tuh,ko jangan tak tahu,kalah makcik cleaner opis aku nih hah,ngelap meja je kejenya. hehehehe


orait,sat lagi aku nk story sumthing bout sum1 n sumbody yg betul2 buat hidup aku mcm kdg2 bercelaru,kdg happy,kdg2 bahagia n kdg2 rimas n nyampah! ntah ape kene dgn aku nih pn aku tak tahu laaaa.. buruk beno perangainya aih. isk isk isk but this is the most terrible mistake what i've done tanpa sengaja. serius! aku tak penah jangka akan jd mcm tuh n i think sumboby who want i talk about pn rasa mcm tuh. benda berpusing2! huh tak terlarat dah aku. but i knew,all this is start from me and give me more time to fix it back to normal. YaAllah,bantula hambaMu ini. aminn ...... dh baca tuh,doa2kan skali eh.. :) terima kasih <3


Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! semangat dh dtg! pergh!! berasap2 dh keyboard nih hahahaha. ready nak berkongsi cite dgn korg2 yg sudi membaca :) syg korg ketat2 la!!!


p/s : sebenarnya aku kt opis nih,berblogging time keje. tak senonoh punya perangai. hahahahaha 
ok ok ok. bos lalu sat,nk blah skrg,jumpa kt next story ok!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...