just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, March 16, 2011

Ada Orang Tu...........


    



Ada orang tu....... dia komplen :

Blog saya memeningkan kepala dia
Blog saya bercampur aduk
Blog saya post entry yang rubbish n season/expired
Blog saya tak macam blog orang lain.. dey! mmg la,nama pn blog orang,suka hati kite la nak buat blog kite macam mana.. kan? kan? hehehe.. sedih sebenarnya =(

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... tak pe! tak ape! saya ambil itu sebagai cabaran. Now,see my new look? hehe senang cite aku amik sume background putih,header baru,kire fresh gitu.. hahaha! konon..

Die tuh sape? Die tuh la tukang kritik aku,ayat die,pergh! tersentap ko nyah kalo ko mintak die komen,kaw2 die bagi. Ambil jgn tak ambil! hahaha. Kalau tak telinga berdarah,jantung korang mesti nak gugur punya... huhuhuhuuuuu.. takutttttttttttttttt tak takut pn!! =p

Dah tuh die punya bosan tgk aku punye blog,terus die suruh aku post entry baru,skali dia bagi list :

  • sulur bidar
  • gunung kukenam,roraima,venezuela
  • pets exotic macam chameleon (eleh,die nk bela menatang nih sebenarnya)
  • sungai dalam laut (hah! cite season gak,eleh =p)
  • laut siberia yang membeku,die cakap siberia byk misteri,yeke??

ape lagi ek,aku tak ingat.. mmg betul2 homework nih.. hahahahahaha! Ape2 jela eh,nnt org post,awk tak baca,siap lerrrrrrrrrrrrrrrr......!
adoiii.. pengsan aku macam nih =_="

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...