just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, March 13, 2011

Hey! Kakak Gemuk!


  


Hey! Kakak gemuk...!!

Kakak gemuk.... kakak gemuk...

perghhh!! budak nih mmg buat pipi aku merah menyala...
geramnya aku!! dhla depan org ramai.. sabar jela.. hahahaha

Aku pergi McD dgn adik aku nak online,sampai2 je,parking motor depan playground die,terus die panggil aku n adik aku mcm tuh.. selamber die je.. dah la kuat.. orang pandang sambil senyum tgk kteorg.. hahahaha..
mmg aku cili2 mulut budak tuh kalo dekat dgn aku..

Lepas tuh aku nak cover balik,aku pun panggil jela budak tuh.......

Hey!!! Budak gemuk.. diam!

Settle.. Puas hati aku! hahahaha

*amaran : gambar 18sg! 18pl! jgn tergoda iman sudahla.. aku tak tanggung.. haha

ini baru betul budak gemuk!!!!! gemuk yg bikin orang geram... hush~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...