just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, March 17, 2011

The Day After Tsunami And Earthquake In Japan



  

Dah genap seminggu bencana yang berlaku kat Jepun tuh kan? Kesian. Sangat2 dasyat! SubhanAllah,hebat sungguh kuasa Tuhan. Bila Dia nak lakukan sesuatu,tak lambat sesaat,tak secepat sesaat pun. Berpeluh badan bila teringat dan tengok,merasa apetah lagi,luluh jantung..... kita yang jauh nih,hanya mampu berdoa,moga tabah dan sentiasa beringat. Meh tengok gambar2 lepas tsunami kat jepun hari tuh,nih je yg sempat aku cari,caption sorry eh,tak tertaip... hehehe. But aku nak highlight kat sini,suhu kat sana sekarang -0.5'c. Sejuk beb! Lepas tuh dorang dlm keadaan berjaga2 utk letupan kedua/ketiga tabung nuklear dorang. hmm.. Sangat2 malang..... =(





















During that day : 11 Mac 2011
video

After that day : 12/13 Mac 2011


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...