just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, March 18, 2011

Siapa Anwar Hadi?



  


Opppppssss..... Mungkin aku dah terlambat sikit.. or terlambat banyak.. tapi ape aku kisah? entry pasal si anak pak Man ini harus aku post jugak kt blog aku.. ngeh~

Aku tak layan sangat selalunya video syok sendiri kat youtube. serius! tak berapa nak minat. Bukan menghina,tp aku tak leh nak tengok,kang kalau aku ngutuk,kata dengki,baik aku tak payah tengok langsung. Betul tak? Ikut selera masing2 la senang cite
Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

Aku tergatai tangan plak nak play video mamat nih TADI dan terus menerus nak tengok video die yang lepas2.. hahahaha.. 
Ape yang aku nak cakap ek? Aku Suka Lah! hehehe. (jarang aku nk puji nih.. poyo je! haha)

Die mmg sempoi.... mmg selamber n msg yg die nak sampaikan kene kat batang hidung sape2 yg terasa kot. Paling kelakar tuh,die cakap kedah laaaa.... i suka! sangat comel.. hahahaha
Meh aku cite kan serba sikit tentang si Anwar Hadi ini. Jenuh pi google cari pasal mamat nih.. fiuh~

Nama die Noor Anwar Hadi bin Noor Azman Zainol. Die suka pakai nickname anakPakMan/anakazman.
Pelajar TESL yang baru berangkat ke Sydney,Australia untuk sambung pelajaran.
Lahir tahun 1990.
Asal orang Kedah no..... kat Bedong. Tahu ka?
Ex Student Sultan Abdul Hamid College,Alor Setar ,Kedah.
Trademark die : bertopi.




yang ini video die yg aku suka.. tersenyum aku kot! =)



Tapi,biasalakan,bila kita dah dikenali,tak semua orang suka cara kita. Tak kecuali si Anwar Hadi nih,ada video yg bertajuk Kami Benci Anwar Hadi. Itu la dia orang melayu,mana suka tengok orang lebih sikit =(
oleh kerana kena macam2 kutukan,video tersebut telah di delete. huhuhu

Video yg lain korang boleh search sendiri kat youtube tuh. Eden lengoh doh ni...

p/s : adakah kerana anwar hadi bersangkut paut dlm entry saya yg lepas tadi????? loghat kedahan.. hahaha!
ok dah! chalow bete.. nak balik~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...