just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, May 10, 2011

Mata Oh Mata!

Satu perbualan antara dua orang makhluk yang berbunyi begini :

L : "betul la awak,buat apa saya nak tipu.."
P : "isshhh.. memanglah awak tak tipu,masalahnya saya yang tak boleh nak percaya,haha!"
L : "awak,saya serius laaaa...."
P : "ikut logik akal la awak,takkan awak leh jatuh cinta dengan tengok gambar je??"
L : "apsal tak boleh? saya suka tengok mata awak,dari mata turun ke hati kan? percayalah awk..."
P : "hahahaha! awak tolonglah bezakan antara jatuh cinta luaran dan dalaman,besar maksudnya tuh."
L : "orang cakap banyak kali,awak tak percaya,malas dah nak cakap lagi."
P : "nak buat macam mana,memang saya susah nak percaya dengan orang kot."
L : "dah laa...."
P : "????????????"

Zaman sekarang nih boleh percaya ke dengan statement sebegitu rupa?
Masalahnya,suka pada sesuatu,kekal ke? Ada jaminan ke?
Buatnya tiba-tiba selera lelaki tu bertukar kat kaki pulak,kaki perempuan tuh kebetulan tak menarik minat..ahh,sudah!
Pelik sungguh orang macam ni. Kita dengar boleh,tapi percaya JANGAN!
Aku musykil gak.
Dan untuk sekian kalinya aku nak cakap,aku still musykil lagi!
Mata oh mata!
hahahahaha!


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...