just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, May 10, 2011

Nak Boyfriend Yang Memahami??

Nak boyfriend yang memahami kita? Susah sangat ke??

Kalau nak boyfriend yang memahami,hang pun kena la paham dia jugak..
Yang hang dok kalut cemburu,merajuk tak bertempat.. pasaipa?
Lepas tuh ngadu dia itu la.. dia ini la..
Padahal hang yang tak selidik betui-betui,tahu tuduh memanjang,lepas tuh marah-marah..
Macam takdak keja lain..
Hang cakap boipren hang tak sporting,padahal hang pun sama ja..
Podahhhh lah!
Berkali dah kot aku dok bagi nasihat,walaupun aku takdak lah hebat mana,aku pun sama ja..
Tapi aku ikut akai logik gak kan..
Lepas dah tahu salah hang,mula nak sengih sana sengih sini..
Sat lagi aku cakap hang bingai,hang marah..
Aduiiiiii.. runsing la aku.. aisssshhhhh~
Kan aku dah setat membebel ja ni!

p/s : kunun-kunun marah kat diri sendiri la ni..................................................
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...