just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, May 10, 2011

Mimpi...

Satu hari tu kan,aku tak ingatlah bape haribulan.
Sedap syok-syok tido,aku telah didatangi mimpi.
Mimpi yang nak kata ngeri,tak ngeri,nak kata best,tak jugak.
Mimpi yang nak kata pelik pun,eh! dah namanya mimpi,confirmlah mimpi itu pelik-pelik.. hahaha.
Tapi yang pastinya bukan mimpi basah ye! Ish! Tak senonohnya..
Dalam mimpi tu aku telah dipertemukan dengan seorang lelaki.
Yang aku rasa macam mimpi je nak jumpa dia,tapi memang betul pun,dalam mimpi jela.
Realiti? Macam tak mungkin je,tapi kalau kebetulan sape tahu kan? ahakz~
Nak tahu siapa yang aku mimpikan tempoh hari?
Jeng.. jeng.. jengggggggggggggggggg!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...................|...................






Shah Rukh Khan!
Ye kawan-kawan.
Shah Rukh Khan! 
Gilerrrr ko! Jauh tu.. hahahaha
Mesti korang juga pernah mimpi si SRK ni kan? Tak boleh blah ek?
Aku pernah dengar si SRK ni cakap bahasa melayu,fasih seh.. 
Dengar kat mana?
Mestilah kat dalam mimpi aku jugak!
hahahahahaaaaaa..
Tak leh tahan gelak aku bila teringat balik mimpi aku yang 1 ni.. adeii~
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...