just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, May 10, 2011

Members = Kenduri Kahwin

Yelah..
Tajuk tu bermaksud ramai betul members aku dah kahwin dan nak kahwin dalam masa terdekat ni.
Alhamdulilah.
Aku tumpang gembira untuk mereka,mendoakan korang yang terbaik dalam hidup,amin.
Sedih gak,kadang-kadang kenduri korang jauh sangat,tak dapat aku nak pergi.
Minta maaf sangat-sangat kat korang eh,bukan sengaja kan.

Sungguh,jeles gilerrrrr kot!!! :(
Nak buat macam mana,rezeki aku belum sampai lagi kan.
Tapi takpelah,ada hikmah disebalik setiap kejadiankan? :)
Korang doa-doakan eh... aminnn..

masa nih kat kenduri kawen member akak aku,dan yg nih anak buah aku time umo die 2bulan kot.. kecik je,takut aku nak pegang lama2.. huhu

tapi sekarang.. kus semangat badan die.. ko tengok.. sampai enset aku pun nak dimakannya.. geram betul aku!!

p/s : macam buat karangan bahasa melayu time-time sekolah dulu daaaaa.. hahaha
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...