just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, March 7, 2011

Piala FA : KELANTAN VS JOHOR FC

Hari jumaat malam 4mac2011 hari tuh,member opis ajak tengok bola kat stadium pasir gudang. Tahu sangat nape die bersemangat berkobar2 tahap mengelupor. Team negeri die lawan mlm tuh. Ore klate katenya.. hehehe
mlm tuh mmg lambat sikit gerak ke stadium,maklumla baru pas hbs keje kul 6,sampai umah kul 6 lebih,nk ke stadium plak dlm 30min,game start kul 845.. pergh! jammed wa cakap lu.. lagi tak senang duduk member dlm kete.. aku ape lagi kasi panas kan je.hahahaha. Anak die umo 8 tahun kt belakang pun kaki bola gak,dah risau takut masuk lmbt xde tempat duduk,sgt comei itu abe danish! hehehe. Malam tuh aku jadi penyokong kelantan sat,punyala meriah yg amat,semangat kenegerian dorg wa salute beb! Aku tak bias okeh,johor fc aku sokong gak,wlupun duduk jauh.. hahahahaha. Sayang JOHOR!!!!!!!!!!! :))


ore kuat klate...!! haha
  

penyokong klate. tuh diaaa!! meriah mak ngah!
penyokong jfc,ramai tgk kt umah kot.. hehe

ade mercun2 sikit (aku tak tahu nm menatang tuh)
nih la abe danish.. pemalu sgt..

ntah sape la nih.. hahaha








p/s : tgk kt stadium tak puas meh :( rasa mcm sekejap je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...