just click wherever u want to

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, March 8, 2011

Suprises From Mummy =)




Suatu petang yang hening. Sedang aku dok sibuk mengadap laptop tiba-tiba.................

Tok.. Tok.. Tok.. (konon2 orang ketuk pintu la)

Rupa2nya abg opis aku dulu dtg nak lepak kt opis aku ptg nih,sambil bawak pos express kt tangan die.

Aku : Eh,sejak bile keje dengan pos malaysia nih bang??? hahaha!
Abg opis aku : Ohh.. Cik Noraini ada? 
Aku : Ahhh.. Poyola! bak sini Ainie punya! =p . nih mesti dari mak Ainie laaa.. huhuhu

Dah sampai pun barang dari mak aku. Punya la tunggu dari minggu lepas,hari nih baru sampai.
Bukak punya bukak.. wah!! tersenyum lebar aku nampak sampul warna merah terselit kat dokumen yang aku suruh abah sahkan hari tuh.

Aku dapat angpau.. hahahahahaha.. suprises sungguh mak aku nih. Aku ketawa sebab aku tahu mak aku tuh macam mana,kalo dok pegi beraya tuh,anak2 tak ikut,bile orang tanya anak bape,sebab nak kasi angpau,cepat2 die jawab,5 je,padahal akak aku dah kawen,aku lak dah keje,tak ke kelakar mak aku tuh.. adeh.. mak oh mak.. lap u more dunia akhirat la! haha

hah! tuh mesti nak cuba baca note yg aku tulis tuh kan2??







p/s: atas sebab2 yang tertentu nilai terpaksa dirahsiakan... ngeh~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...